Το μωρό μου είναι χορτοφάγος


 Το να είσαι χορτοφάγος είναι όπως είναι η θρησκεία. Κάποιοι συμφωνούν, κάποιοι άλλοι όχι, απλός σέβονται την επιλογή σού. ... Αλλά τί γίνεται όταν επιλέγεις να είναι τό παιδί σου χορτοφάγος?!?!!  Όλοι θά προσπαθήσουν να σου εξηγήσουν πόσο λάθος είναι, πόσο σημαντικό είναι το κρέας στην διατροφή του παιδιού... πόσο θά επηρεάζει στην ανάπτυξη του! Όμως πόσοι από αυτούς έχουν κάποια γνώση για την διατροφή??? Από την δική μου εμπειρία όι περισσότεροι άνθρωποι έχουν απλώς μία γνώμη βασισμένη σε μια ιστορία που την έχουν ακούσει... γνώση- Μηδέν!!!
  Πριν γεννηθεί το μωράκι μου είχα αποφασίσει ότι δεν θα τού δώσω κρέας, από την στιγμή που εγώ είμαι χορτοφάγος και έχω αποδείξει ότι είναι πολύ πιο υγιεινή διατροφή.
 Αλλα, σίγουρα όσο και να πιστεύω σε αυτή την διατροφή δεν θα είχα πάρει καμμία απόφαση για το μωράκι μου χωρίς την έγκριση γιατρού!!! Εννοείται ότι δεν βρήκαμε και όλους τους γιατρούς σύμφωνοι με την χορτοφαγική διατροφή στα μωρά.
 Μετακομίζουμε πολύ συχνά, λόγο επαγγέλματος ( του συντρόφου μου), οπότε πήγαμε σέ περισσότερους παιδιάτρους.
 Αυτό που μας είπαν ηταν ότι μια τέτοια διατροφή μπορεί να 
δημιουργήσει προβλήματα μόνο εάν είναι φτωχή σε μέταλλα, βιταμίνες... όταν δεν υπάρχει ποικιλία, κάτι που ισχύει και σε μία διατροφή που περιλαμβάνει κρέας!
 Το να προσφέρεις ένα χορτοφαγικό μενού ενός παιδιού ο οποίος είναι στην ανάπτυξη δεν σημαίνει να φάει πατάτες τηγανητές και πίτσα. Μια διατροφή που δεν περιλαμβάνει κρέας αλλά έχει αυγά, γάλα, γαλακτοκομικά, ξηρούς καρπούς, φρούτα, όσπρια και λαχανικά προσφέρει ότι χρειάζεται ένα παιδί! ...
  Εννοείται ότι το γάλα είναι από τις σημαντικότερες τροφές τού μωρού. Εγώ τόν θήλασα μέχρι 6 μηνών και μετά τού έδωσα φόρμουλα. Πριν ένα μήνα, όταν έκλεισε 9 μηνών ο γιατρός μου πρότεινε να τού κάνουμε γενικές εξετάσεις.. Καταλαβαίνω ότι φοβούνται ακόμα και κάποιοι γιατροί με το να μην φάει το μωρό κρέας, και οι περισσότεροι δεν έχουν καμία εμπειρία ( ότι έχει σχέση με την χορτοφαγική διατροφή στα μωρά). Οπότε ναι, συμφώνησα και τού κάναμε εξετάσεις... Τό αποτέλεσμα..ΤΕΛΕΙΕΣ!!!😊

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις